Jag har hunnit med att starta några bloggar vid det här laget, sedan jag klev in i bloggvärlden för sju år sedan. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva i första inlägget.
Det känns som om just första inlägget, liksom bloggdesign, är mycket viktig. Blir liksom "första intrycket", och man säger ju att man aldrig får en andra chans att göra ett första intryck.
 
Jag har ju då en annan blogg parallellt med den här. Men jag tänkte prova på att ta tillbaka den lite mer till vad den faktiskt är -en fotoblogg. Det kan fortfarande slinka igenom andra inlägg där också, men jag tänkte att den här ska vara lite mer som min personligare blogg.
Därmed inte sagt att det kommer saknas bilder här. Fotograferingen ÄR en stor del av mitt liv, så jag kan lova att även den här bloggen kommer innehålla bilder.
 
Välkomna hit allihopa!
Hoppas ni tycker om vad ni ser och att ni vill stanna kvar här.
 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?